Polecamy

Czy Polacy znają podcasty? [BADANIA]

Narzędzia SEO, których prawdopodobnie nie używasz, a powinieneś

Nowe technologie

Pudełka tekturowe premium

​Przy rosnącym zainteresowaniu handlem wysyłkowym, coraz częściej wykorzystywane są opakowania tekturowe. To wyjątkowo ekonomiczne i efektywne rozwiązanie. Pozwala jednakowo na przechowywanie, transport oraz wysyłkę różnorodnych przedmiotów. Wspomnienie opakowanie może być również doskonałym elementem wyróżniającym daną markę. Jak dobrze zaprojektowane pudełko może wpłynąć na odbiorców? Tego dowiesz się, czytając poniższy artykuł!

Zalety opakowań tekturowych

Dzięki dużej uniwersalności może być wykorzystywane zarówno do przewozu delikatnych przedmiotów, jak i jako wsparcie podczas przeprowadzki. W przypadku sprzedaży wysyłkowej oraz magazynowania oferowanych produktów, szczególnie istotne jest, że kartonowe pudełka z nadrukiem można z łatwością złożyć. Zajmują wtedy niewiele miejsca i nie ma konieczności posiadania dodatkowej powierzchni magazynowej. Personalizowane oraz wykonane z dużą starannością pudełka premium mogą być również efektownym opakowaniem prezentu.

Trendy w opakowaniach

Ze względu na wysoką konkurencję wśród firm oferujących sprzedaż wysyłkową, rosną również oczekiwania klientów względem otrzymywanych paczek. Dzięki starannie wybranej linii opakowań oraz profesjonalnemu pakowaniu można w łatwy sposób zyskać sympatię klientów, oraz wzrost zainteresowania marką. Dominującym obecnie trendem są opakowania ekologiczne. Wykonane są ekologicznych materiałów. Zarówno zewnętrzna część, jak i wypełnienie oraz rodzaj druku. Jest to szczególnie istotne w przypadku firm opierających swój wizerunek na idei zero waste lub pokrewnych. Trendy obecne na rynku opakowań dotyczą również ich estetyki. Często wybierane są projekty zawierające indywidualny nadruk, mogący stanowić równocześnie funkcję promocyjną. Wpływa to na budowanie świadomości marki. Opakowania premium mogą występować również w wersji o matowym wykończeniu. Szczególnie w przypadku marek ekskluzywnych, istotne jest, aby opakowanie współgrało z wizerunkiem. Dzięki zastosowaniu oryginalnego opakowania sam proces otwierania paczki jest dla kupującego przyjemnością. Zwiększa to sympatię do marki i zachęca do podzieleniem się tym w mediach społecznościowych.

Opakowania premium – nie tylko dla firm

W przypadku marek ekskluzywnych oraz dysponujących odpowiednio wysokim budżetem, opakowania premium stanowią nieodzowny element strategii wizerunkowej. Dobór odpowiedniego pudełka wpływa na pierwsze wrażenie. Dzięki temu klient jeszcze przed rozpakowaniem paczki jest zadowolony z dokonanego zakupu. Ma to wpływ na prawdopodobieństwo ponownego zakupu oraz przekazania dobrej opinii. Opakowania premium mogą również stanowić element prywatnego prezentu bądź podziękowań. Zarówno w przypadku kontaktów towarzyskich, jak i zawodowych.

Artykuł sponsorowany

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Zobacz

PayPal – co warto wiedzieć?

​PayPal jest jednym z najpopularniejszych i najbezpieczniejszych systemów płatności...

Pocophone F1 by Xiaomi - niedrogi smartfon z...

Do chińskich producentów najczęściej jest przyczepiana metka zabójców flagowców...

Huawei P9 Lite - co warto wiedzieć?

Firma Huawei – chiński gigant z branży telekomunikacyjnej, już od dobrych kilku lat...